Diskuse

Obhajoba finančních poradců a podobných "šmejdů"

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Finanční poradcovia si svoje meno vypracovali také aké ho majú iba sami svojími postojmi, názormi, ale najmä "starostlivosťou" o klienta.

0 0
možnosti

No, potřebovala jsem si zařídit hypotéku tak jsem si řekla, že to nebudu obíhat a nechám se hýčkat nabídkami poradců, Oslovila jsem cca 5, z toho dva mé známé a tři náhodně nalezené na netu ze stejného města s kladnými doporučeními v diskuzích. Všech pět do jednoho mne nabízelo jako první životní či rizikové pojistky, termínované vklady ... v takové výši, že by mne nezbyla z výplaty žádná rezerva, tedy výrazně všichni ohrožovali mou platební schopnost a ani jeden z nich to nepochopil, když jsem se proti tomu ohradila. Po navrhnutí nabídek na hypotéku a předchozí zkušenosti jsem se jala nejlepší nabídku těch pěti porovnat s nabídkami bank. Přímým oslovováním bank jsem dostala do týdne lepší nabídku. Toliko k Vašemu doporučení, že lepší je obejít více finančních poradců než bankovní ústavy. Od té doby si říkám, že nejsem tak finančně negramotná, abych potřebovala ještě někdy pojišťováka.

2 0
možnosti

PS: Věřím, tomu že existují i velmi dobří finanční poradci, kteří opravdu hledají pro klienta nejlepší řešení na trhu namísto největší provize pro sebe, v oblasti nabídek pro střední třídu jako jsem já s obyčejným lehce nadprůměrným platem a jen s menšími rezervami, jich bude ale jen asi jako šafránu, tedy v počtu tolika altruistů, kolik jich je běžně ve společnosti (tedy minimum).

0 0
možnosti